środa, 22 kwietnia 2015

Rozdział czwarty ,,Rozmowa''

 Izabella

 - A zdradzisz mi imię tego kogoś? - spytałam ciekawa czemu tak mu zależy na przedstawieniu mnie temu 'komuś'.
- Henry - powiedział i zaczął prowadzić mnie w stronę pola bitwy, z którego tutaj przyszłam.
- Czemu prowadzisz mnie akurat tam? - spytałam, poczuwszy strach, że znów będę musiała walczyć.
-Nie bój się. To był tylko trening. Te Purchawce zostały stworzone przez czarodziei i czarodziejki- powiedział nadal prowadząc mnie ku polu bitwy (teraz raczej treningu).
- Jak to stworzyli?
- Mają oni moc wyobraźni, dzięki czemu tworzą rzeczy, o których pomyślą. I to ty poprowadzisz ich do ostatecznej bitwy z Purchawcami. - wytłumaczył mi krótko Robert.
- Naprawdę?
- Tak.
- A tamci też byli stworzeni?-spytałam mając na myśli Purchawce, które zaatakowały nas w lesie.
- Nie. Akurat  to byli szpiedzy.
- A ja mam moc wyobraźni?-spytałam bojąc się odpowiedzi.
- Tak. Jestem tego pewny.
 Na chwilę zapadła cisza. Potem jednak Robert zaczął opowiadać mi o Krainie Zapomnienia i legendach na mój temat. Miło się z nim rozmawiało, a raczej słuchało. Pokazał mi nawet nie znaną wcześniej roślinę o nazwie Macipulla. Podobno potrafi zjeść ona nawet mysz.
 Nagle zobaczyłam wioskę, która wyrosła przed nami jak z pod ziemi. 
- To tutaj mnie prowadziłeś?
- Tak.W tej wiosce mieszkam - odpowiedział uśmiechając się do mnie.
- Pewnie źle ci się żyje bez rodziców?
- Wcale nie. Daję sobie radę razem z siostrą.
- Masz siostrę? Jak się o tym dowiedziałeś?- spytałam zainteresowana.
- Tak ma na imię Julia i jest moją bliźniaczką. A wiem stąd, że w pewnym wieku dzieci tutaj po prostu to czują.
-Ale jestem śpiąca. Czy to normalne w śnie?- zdziwiłam się urywając w pół długie ziewnięcie.
- O nie! Nie zdążyłem...
 W tej chwili obraz mi się urwał i zasnęłam.


                        Tak wyglądała roślina, którą pokazał mi Robert.

##################################################################################


Notkę tą dedykuję wszystkim moim czytelnikom i czytelniczkom, ale przede wszystkim Wice Navarro, Rebece169, Evanlyn287 oraz osobie komentującej anonimowo.

4 komentarze:

  1. Świetna notka! Czekam na dalsze rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka super! Czekam na ciąg dalszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i się obudziła w prawdziwym świecie...
    To było do przewidzenia, że stanie się to w tak nieodpowiednim momencie
    xxx

    OdpowiedzUsuń